خودرو

هیوندای توسان ۲۰۲۵ ، قوی تر آمد! (+عکس)

هیوندای امکان جدید بیبی مود را نیز به توسان های هیبرید آورده است. فعال سازی این مدل رانندگی باعث می شود رانندگی نرم تر و آرام تری تجربه شود.
عصر ایران- هیوندای اطلاعات جدیدی را در رابطه با توسان ۲۰۲۵ نسخه بازار آمریکا منتشر کرده است. تریم هیبرید استاندارد این کراس اوور کره ای اکنون ۲۳۱ اسب بخار خروجی دارد که بهبود ۶ اسب بخاری در مقایسه با مدل قبلی را به دلیل بهبهود عملکرد موتور الکتریکی نشان می دهد.
خروجی تریم پلاگین هیبرید توسان نیز به ۲۶۸ اسب بخار رسیده که در مقایسه با مدل قبلی ۷ اسب بخار بیشتر شده است.
هر دو تریم از همان موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر احتراقی در هماهنگی با موتورهای الکتریکی خود استفاده می کنند.
یکی دیگر از بروزرسانی های هیوندای برای توسان ۲۰۲۵ به سیستم بازیابی انرژی سیستم ترمز برای بخش الکتریکی این تریم های هیبریدی مربوط می شود که برای راننده دسترسی تنظیمات ایجاد شده است.
مدل هایی احتراقی هیوندای توسان از پیشرانه تنفس طبیعی ۲.۵ لیتری با ۱۸۷ اسب بخار و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک بهره مند هستند. سامانه تمام چرخ محرک نیز یک آپشن فعال برای این محصول در نظر گرفته شده است.
تریم های هیبریدی جعبه دنده ۶  سرعته اتوماتیک و آپشن استاندارد تمام چرخ محرک دارند.
هیوندای امکان جدید بیبی مود را نیز به توسان های هیبرید آورده است. فعال سازی این مدل رانندگی باعث می شود رانندگی نرم تر و آرام تری تجربه شود.
قیمت توسان ۲۰۲۵ هنوز مشخص نشده است.
نمونه فعلی موجود در بازار جهانی در واقع نسل چهارم خانواده توسان است که از سال ۲۰۲۰ نیز وارد بازار آمریکا شد. اکنون فیس لیفت ۲۰۲۵ تلاشی است تا بازار این کراس اوور کم دردسر کره ای همچنان حفظ شود.
تغییرات ظاهری بسیار جزئی هستند که از جمله باید به جزئیات جدید در جلوپنجره و اسکید پلیت ها اشاره کنیم که باعث شده توسان ۲۰۲۵ مقداری عریض تر به نظر برسد.
طراحی کابین شباهت هایی به ایونیک ۵ دارد. دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتال برای کنسول اصلی جلو جانمایی شده است. لوگوی سنتی هیوندای از روی فرمان حذف شده و جای آن چهار نقطه قرار گرفته که در واقع کد مورس برای کلمه H انگلیسی هستند.
روی کنسول یک پد بزرگ شارژ بی سیم و همچنین دو نگهدارنده بزرگ ماگ قابل مشاهده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا