خودرو

عزم جدی گروه بهمن برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

عصر خودرو- پیرو نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با نام “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی رهبر عالی قدر انقلاب، گروه بهمن آمادگی و عزم جدی خود را برای تحقق این شعار اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نامگذاری شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” برای سال ۱۴۰۳ حکایت از آن دارد که مقام معظم رهبری همچنان بر توجه جدی به حوزه تولید و چاره اندیشی برای رفع مشکلات اقتصادی آن هم با تکیه بر نقش آفرینی مردم و سکان داری بخش خصوصی در این عرصه اهتمام ویژه دارند.
در تبیین شعار سال جاری رهبر عالی قدر انقلاب نام‌گذاری امسال به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» را شعاری برجسته خواندند و فرمودند” اگر با برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان، نوعی بسیج مردمی‌برای حضور در امر اقتصاد صورت گیرد، تحقق شعار بسیار مهم «جهش تولید» ممکن خواهد شد.”
افقی که رهبر معظم انقلاب برای آینده اقتصاد ایران اسلامی ترسیم کردند و چند سالی است که شعارهای نام گذاری شده رنگ و بوی اقتصادی آن هم با رویکرد توجه به یک بسیج مردمی به خود گرفته است، حکایت از آن دارد این مردم و یا همان بخش خصوص واقعی است که می‌تواند چرخ دنده‌های اقتصاد این کشور را به حرکت درآورد و همسویی و همراهی سیاست گذاران و تصمیم سازان اجرایی در کشور نیز به بهبود شرایط اقتصادی منجر می‌شود و هم زمینه توفیق بزرگ ملی را محقق خواهد نمود.
گروه بهمن که خود مصداق و الگوی موفق مجموعه‌‌ای است که با مشارکت مردم مدیریت می‌شود، در سال‌های پس از خصوصی شدن کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشت؛ چناچنه با همتی مضاعف ضمن تداوم مسیر رشد و توسعه خود توانست جدیدترین محصولات در حوزه سواری، تجاری (باری و مسافری) و انواع موتورسیکلت را به بازار ایران معرفی کند.
این گروه خودروسازی سنگ بنای تولید خود را بر پایه داخلی سازی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی قرار داده است و حتی در بخش واردات یا خودروهای CBU همگام با سیاست‌های دولت سیزدهم و تحقق شعار امسال قدم برخواهد داشت.
گروه بهمن با وجود تحریم‌های ظالمانه بین المللی برنامه مدونی را در دستور کار دارد و بنا دارد با افزایش تولید محصولات خود از جمله خودروهای نیمه سنگین و سنگین ضمن تامین نیاز داخل و بدست آوردن سهم زیادی از بازار در حوزه خودروهای تجاری کما فی سابق نشان دهد که تنها بخش خصوصی واقعی می‌تواند چالش‌ها و موانع تولید و اقتصاد کشور را مرتفع نماید.
اشتغالزایی نیز که به عنوان مهمترین نقطه قوت گروه بهمن به ویژه پس از سکان داری آن به دست مردم و یا به تعبیری دیگر بخش خصوصی کارآمد محسوب می‌شود، طی سال‌های گذشته با افزایش ۱۰۰ درصدی همراه بوده است.
کسب رتبه ۴۱ از میان صد شرکت برتر کشور، سیاست‌گذاری برای افزایش تولید و تنوع سبد محصولات با تاکید برحوزه دانش بنیان و داخلی سازی، افزایش بهره وری و توسعه اشتغال از جمله گام‌هایی است که گروه بهمن به عنوان یک مجموعه (بنگاه تولیدی) بخش خصوصی توانست به آن دست یابد و ریل گذاری خود برای سال ۱۴۰۳ را نیز بر همین مبنا بنا نهاده است.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا