خودرو

(ویدئو) لحظه دیدار مجدد توله شیر‌های گم شده با مادرشان

توله‌ها به نظر می‌رسیدند که می‌خواستند بگویند، “مامان، ما اینجا هستیم. ” آن‌ها با پا‌های کوتاه و کوچکشان می‌دویدند. شیر مادر جای راحتی در کنار جاده در فضای باز پیدا کرد و با حوصله منتظر رسیدن آن‌ها نشست.

فرارو- دیدار دوباره دلگرم کننده بین توله شیر‌های گمشده و مادرشان که در یک ویدیو در حیات وحش مالا مالا ثبت شده است.
به گزارش فرارو، این شش توله شیر از شنیدن صدای مادرشان به شدت هیجان زده و خوشحال شدند و به محض شنیدن صدای مادرشان دویدند.
یک راهنمای سافاری این منظره شایان ستایش را در حین سافاری ثبت کرده است.
محیط بانان و راهنمایان مالا مالا همه می‌دانستند که او توله دارد و همه مشتاق دیدن توله‌های کوچک بودند!
در این صبح خاص، راهنمای سافاری او را تنها یافت. شیر مادر قصد شکار نداشت، بلکه بر روی ماموریت دیگری متمرکز بود، چند متر آن‌طرف‌تر گله‌ای از حیوانات وحشی حضور داشتند، اما شیر به آن‌ها نگاه هم نکرد.
همانطور که درحال جستجو بود، تماس‌هایی با فرکانس پایین برقرار می‌کرد و گروه و راهنما می‌دانستند که اگر او را دنبال کنند، نتیجه جالبی خواهد داشت. او از دشت‌های باز به سمت بوته‌ای ضخیم‌تر و متراکم‌تر می‌رفت.
شیر سرعتش را افزایش داد و حالتی از عصبانیت را در چهره اش نشان داد. در همان لحظه، از راهنما چیزی را در حال حرکت میان علف‌های بلند دید. یک توله شیر کوچک بود که دسته‌های مو روی گوش هایش در علف‌های بلند به سختی دیده می‌شد. یکی، سپس دو، سپس سه، و آن‌ها فقط به آمدن ادامه دادند تا اینکه در مجموع شش توله کوچک دوان دوان دیده شدند و به زیباترین حالت صدا زدند و سعی کردند به مادرشان پاسخ دهند!
توله‌ها به نظر می‌رسیدند که می‌خواستند بگویند، “مامان، ما اینجا هستیم. ” آن‌ها با پا‌های کوتاه و کوچکشان می‌دویدند. شیر مادر جای راحتی در کنار جاده در فضای باز پیدا کرد و با حوصله منتظر رسیدن آن‌ها نشست. توله‌ها در این نقطه آنقدر هیجان زده بودند که با یک پرش در گام خود می‌پریدند.
به محض اینکه به مادرشان رسیدند با او برخورد کردند و از روی او پریدند! آن‌ها شیر می‌خواستند. آن‌ها مانند بچه گربه‌های کوچک بودند و خرخر می‌کردند و دمشان را تکان می‌دادند. هر یک از توله‌های کوچک کاملاً آغوش مادر قرار گرفتند و شروع به خوردن شیر کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا