خودرو

فروش فوق‌العاده چند محصول سایپا از فردا (۱۹ فروردین)

بر اساس مجوز اخذ شده توسط گروه خودروسازی سایپا برای فروش و عرضه تعدادی از محصولات، خارج از سامانه، عرضه پیش از سال جدید انجام شد.
در پی مجوز اخذشده توسط گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال ۱۴۰۲ برای فروش تعدادی از محصولات این گروه خودروسازی خارج از سامانه، فروش محصولات صورت گرفت؛ اما همچنان تعدادی ظرفیت خالی برای فروش فوق‌العاده وجود دارد که از فردا (یکشنبه ۱۹ فروردین) عرضه آن‌ها از طریق سایت فروش سایپا تا زمان تکمیل ظرفیت صورت خواهد پذیرفت. بخوانید… مشتریان چینی سهام خودرویی پیش‌بینی یک کارشناس درباره قیمت خودرو در بازار قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
به گزارش ایسنا، بر اساس مجوز اخذ شده توسط گروه خودروسازی سایپا برای فروش و عرضه تعدادی از محصولات، خارج از سامانه، عرضه پیش از سال جدید انجام شد؛ اما هنوز برای برخی محصولات ظرفیت خالی وجود دارد که از همین روی سایپا، بر اساس همان مجوز، برای ظرفیت‌های خالی موجود، عرضه مجدد به مناسبت عید سعید فطر انجام خواهد شد.
بر همین اساس گروه خودروسازی سایپا، طرح فروش فوق‌العاده کوییک GXR-L رینگ آلومینیومی (با موعد تحویل ۹۰ روزه) و پیش‌فروش چهار محصول اطلس G، ساینا S دوگانه‌سوز با استاندارد ۸۵گانه، کوییک GXR-L و سهند تیپ S (با موعد تحویل شهریور تا بهمن ماه ۱۴۰۳) را از فردا (یکشنبه) اجرایی می‌کند.
متقاضیان از ساعت ۱۱ صبح فردا می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا، تا زمان تکمیل ظرفیت نسبت به ثبت‌نام محصول مورد نظر خود اقدام کنند.
همچون روال سابق طرح‌های سابق فروش خودروها، محدودیت‌های ثبت‌نام نظیر محدودیت کدملی، عدم پلاک انتظامی فعال، عدم خرید خودرو طی ۴۸ ماهه از دو خودروساز بزرگ و ۲۴ ماه از سایر خودروسازان، شماره ثبت‌نام در مالکیت شخص متقاضی و… اعمال می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا