خودرو

قیمت جدید خودروی ریسپکت پرایم ۲ اعلام شد + جدول فروردین ۱۴۰۳


شرکت بهمن موتور قیمت جدید خودروی ریسپکت پرایم ۲ را برای فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اعلام کرده است. این خودروی، با قیمت ۱،۱۰۶،۱۱۲،۰۰۰ تومان در فروردین ماه عرضه خواهد شد که نسبت به قیمت اسفند ماه ۱۴۰۲، افزایشی ۲۲,۱۱۲,۰۰۰ تومانی را تجربه کرده است.

ریسپکت پرایم ۲، مجهز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با توان ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر است. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته نوع CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.
بهمن ریسپکت پرایم ۲ دارای ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای برای حفاظت از سرنشینان در برخوردهای احتمالی است. سیستم های ایمنی پیشرفته دیگری مانند سامانه کنترل پایداری الکتریکی (ESP) و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی (HSA) نیز در این خودرو تعبیه شده است.
سانروف پانوراما، صندلی های گرمکن جلو، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، تهویه الکتریکی دستی، شارژر بی سیم تلفن همراه و دسته دنده الکتریکی از جمله این امکانات هستند. سیستم چندرسانه ای نیز با نمایشگر لمسی مدرن و دوربین ۳۶۰ درجه، تجربه کاربری مناسبی را برای راننده و سرنشینان فراهم می کند.
در نسخه جدید ریسپکت پرایم ۲، شاهد ارتقای جلو آمپر کاملاً دیجیتال هستیم که امکان نمایش اطلاعات بیشتری را برای راننده فراهم می کند. از نظر فنی، این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و تعلیق مولتی لینک در عقب بهره می برد که باعث پایداری و کنترل بهتر در حین رانندگی می شود.
سایر ویژگی های این خودرو شامل چراغ های LED، نورپردازی کابین، شیشه های دودی عقب، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی و سیستم اتوهلد می شود. طراحی داخلی با تریم چرم مصنوعی نیز به کیفیت این خودرو افزوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا