خودرو

برنامه برند اکسید برای نمایشگاه پکن و ووهو

با شروع نمایشگاه خودروی پکن در ۲۵ آوریل، اکسید خود را برای یک نمایش هیجان انگیز در نمایشگاه آماده می کند که جوهر نوآوری خودروهای لوکس و چشم انداز استراتژیک برند را نشان میدهد. این رویداد شروع یک سری از فعالیت های کلیدی مانند نمایش محصولات سازگار با محیط زیست و رونمایی از محصولات جدید با موضوع اکسید است.
به گزارش اقتصادآنلاین، در ۲۵ آوریل، اکسید از آخرین دستاوردهای خودروهای لوکس انرژی جدید در غرفه خود در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی خواهد کرد، که همچنین نتیجه پیشرفت‌های تکنولوژیکی است که توسط برند انرژی‌های جدید EXLANTiX در بیش از یک سال گذشته انجام شده است. عرضه محصولات اکسید در این نمایشگاه خودرو با محصولات انرژی جدید مانند ES و RX PHEV نشان دهنده این واقعیت است که اکسید انتخاب های بیشتری از محصولات انرژی جدید را برای کاربران رده بالا فراهم می کند.
این ماجراجویی با یک سفر یک روزه همه جانبه ادامه می یابد که در ۲۶ آوریل در پکن آغاز شد و در رویداد برجسته دیگری، نمایشگاه محصولات زیست محیطی در ووهو در ۲۹ آوریل به اوج خود می رسد. این رویداد ترکیبی بی‌نظیر از محصولات سطح بالا، فناوری و پایداری را به نمایش می‌گذارد که توسط مجموعه محصولات Eco-Products اکسید عرضه شده است. در این نمایشگاه تعدادی از محصولات انرژی جدید به نمایش گذاشته می شود که هر یک نشان دهنده تعهد این برند به روند پایدار محصولات رده بالا است. نقطه اوج رویدادهای ماه آوریل اکسید، نشست سالانه فروشندگان در ۲۹ آوریل در ووهو، خواهد بود که در آن جهت استراتژیک برند و نوآوری های آینده با سهامداران کلیدی به اشتراک گذاشته می شود. این گردهمایی ضمن تجلیل از دستاوردهای سال گذشته، زمینه را برای رشد آینده فراهم می کند. این شامل بحث های متنوع در مورد استراتژی نام تجاری، توسعه محصول، و گسترش بازار خواهد بود، که بر نقش اکسید به عنوان یک پیشگام در عصر انرژی جدید تأکید می کند.
در حالی که اکسید آماده می شود تا آخرین نوآوری های خود را در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کند و به دنبال آن مجموعه ای از رویدادهای همه جانبه در ووهو برگزار می شود، واضح است که این برند فقط در آینده خودروهای لوکس شرکت نمی کند و حضور فعالانه‌ای در تعریف این بازار دارد. با تمرکز بر تجملات پایدار، فناوری پیشرفته و تعهد به فراتر از انتظارات، اکسید آماده است تا معنای یک برند ممتاز در صنعت خودرو را نشان دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا