خودرو

عکس |‌ بلایی که تصادف سر فراری کمیاب ۲۴۰ میلیاردی آورد

فراری تنها ۳۹۹ نمونه از سوپراسپرت انزو را تولید کرد که این خودرو را به یک منظره نادر در جاده‌ها تبدیل می‌کند. روز سه‌شنبه یکی از این خودروهای خارق‌العاده و کمیاب در یک اتوبان نزدیک مونیخ آلمان تصادف کرد که منجر به از بین رفتن دماغه فراری و مجروح شدن سه نفر شد.
امیرمسعود عابدین: سازمان آتش نشانی مونیخ در اطلاعیه خود درباره این حادثه اعلام کرد که یک دستگاه فراری به دلایل نامعلومی تعادل خود را از دست داده و به مانع مرکزی برخورد کرده است. بقایای این تصادف حدود ۲۰۰ متر فضا را پوشانده و قطعات فراری به خودروی دیگری نیز آسیب رسانده بود.

عکس‌های صحنه تصادف نشان می‌دهند که انزو قسمت جلویی خود را از دست داده است. این برخورد باعث کنده شدن چرخ سمت راننده نیز شده است. این خودرو با وضعیت پیش آمده قابل تعمیر است، اما تعمیر آن ممکن است به اندازه خرید یک خودروی صفر کیلومتر لوکس هزینه داشته باشد!

یک انزو در شرایط متوسط، ۳.۵۵ میلیون دلار (معادل ۲۱۳ میلیارد تومان) ارزش دارد. بالاترین قیمت فروش این ابرخودروی فراری در ایالات متحده، حدود ۴.۵۱ میلیون دلار (معادل ۲۷۰ میلیارد تومان) بوده است. فرناندو آلونسو فراری انزو خود را با اولین بدنه تولیدی به قیمت ۵.۹ میلیون دلار (معادل ۳۵۴ میلیارد تومان) در سال ۲۰۲۳ فروخت. این نمونه‌ خسارت دیده حتی در وضعیت فعلی، باز هم قیمتی میلیون دلاری خواهد داشت.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا