خودرو

خودروی ۴ میلیاردی و لوکس کیا که کمتر کسی آن را می‌شناسد /عکس

کیا نسل دوم K۹۰۰ را در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ معرفی کرد، اما این سدان فول سایز عمر کوتاهی در ایالات متحده داشت و سه سال بعد تولید آن متوقف شد. پرچمدار این شرکت هنوز در بازارهای دیگر از جمله کره جنوبی به فروش می‌رسد.
امیرمسعود عابدین: پس از انجام یک فیس لیفت بزرگ در سال ۲۰۲۱، کیا K۹ باز هم مورد توجه قرار گرفته است. این بار، تغییرات چندان قابل توجه نیستند و کیا فقط جلوپنجره را با تغییراتی اصلاح کرده است. علاوه بر این، K۹ ۲۰۲۵ دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید و رنگ بدنه خاکستری جدید است.

فناوری “After Blow” به این خودرو اضافه شده و نقش آن جلوگیری از انتشار بوی بد پس از فعال کردن سیستم تهویه مطبوع است. پس از گذشت حدود نیم ساعت از خاموش شدن موتور، After Blow به طور خودکار به مدت ۱۰ دقیقه فعال شده تا مجاری تهویه خشک شود.

از دیگر تغییراتی که کیا برای این خودرو به ارمغان آورده می‌توان به ماساژور صندلی سرنشین جلو، پورت USB-C جلو و عقب و حتی کپسول آتش نشانی اشاره کرد. در حال حاضر تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به قبل وجود دارد.

کیا به فروش مدل برتر خود با دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک به همراه موتورهای ۳.۳ لیتری توربوشارژ و ۳.۸ لیتری V-۶ تنفس طبیعی ادامه خواهد داد. قیمت‌ مدل‌های مختلف K۹ از ۴۳۸۰۰ دلار شروع و به ۶۴۲۰۰ دلار می‌رسد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۲۲۷۲۲۷

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا