خودرو

رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند + عکس

رضوانی موتورز یک کمپانی طراحی و تولید خودروهای سوپر اسپرت در ارواین کالیفرنیا در آمریکاست. رضوانی موتورز توسط فریس رضوانی، یکی از طراحان خودروهای سوپر اسپرت که قبلاً با آستون مارتین و فراری کار می‌کرد، تأسیس شد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین،  رضوانی در حال ورود به دنیای پورشه‌هایی با تم کلاسیک است. شما می‌توانید یک پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را داشته باشید که با پنل‌های بدنه‌ای و کارایی ارتقا یافته تغییر کرده است. جدیدترین محصول رضوانی، RR۱ نام دارد که در سه نسخه با قدرت ۵۵۰ تا ۷۵۰ اسب بخار موجود است.
رضوانی موتورز یک کمپانی طراحی و تولید خودروهای سوپر اسپرت در ارواین کالیفرنیا در آمریکاست. رضوانی موتورز توسط فریس رضوانی، یکی از طراحان خودروهای سوپر اسپرت که قبلاً با آستون مارتین و فراری کار می‌کرد، تأسیس شد.

صرف نظر از نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید، همه RR۱‌ها بدنه فیبر کربنی جدیدی دارند که با الهام از خودروهای مسابقه‌ای کرمر ۹۳۵ اواخر دهه ۱۹۷۰ طراحی شده‌اند. تغییرات اعمال شده در نمای جلو بسیار مشهود است. در این قسمت چراغ‌های جدیدی را با طراحی بیضی شکل مشاهده می‌کنید که شباهت بسیاری با پورشه تایکان دارد.
عقب‌تر، بال‌های بزرگ و ثابتی را می‌بینید که یادآور دهه ۱۹۷۰ هستند. رینگ‌های جدید در نمای جانبی جذاب و خاص به نظر می‌رسند.
خریداران رضوانی RR۱ می‌توانند بین مدل‌های Carrera S، GT۳ یا Turbo S، یکی را جهت اعمال تغییرات انتخاب کنند. اولین نسخه که بر مبنای ۹۱۱ کررا S ساخته شده، قدرتی ۵۵۰ اسب بخاری دارد.

دومین نسخه مبتنی بر ۹۱۱ GT۳ حدود ۵۶۵ اسب بخار قدرت دارد. سومین نسخه که بر اساس ۹۱۱ توربو S ساخته شده، حدود ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد، این در حالی است که قدرت نسخه‌های خیابانی به ۷۱۵ اسب بخار قدرت کاهش یافته است.
به‌روزرسانی سفارشی برای همه نسخه‌ها شامل سیستم تعلیق، ترمز و شیشه‌های پلی‌کربنات سبک وزن است. شما همچنین می‌توانید رنگ‌های سفارشی را برای نمای بیرونی انتخاب کنید. با انتخاب گزینه‌های مختلف، به قیمت خودرو ۲۵۴۵۰ دلار اضافه خواهد شد.

رضوانی قیمت اولیه RR۱ را ۱۴۹ هزار دلار اعلام کرده است. البته این عدد علاوه بر هزینه خرید پورشه‌ای است که قرار است این تغییرات روی آن انجام شود. مجموع تولید به ۵۰ دستگاه محدود خواهد شد و رضوانی در حال برنامه‌ریزی برای تحویل در اواخر سال جاری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا