خودرو

نمایندگی استاندارد لاماری در قزوین هم افتتاح شد

نمایندگی استاندارد لاماری در قزوین رسما آغاز به کار کرد و به این ترتیب تعداد نمایندگی‌های استاندارد لاماری در کشور به عدد ۱۷ رسید.
به گزارش پرشین خودرو، وحید قاسمی شیران مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به اهمیت ارائه خدمات پس از فروش گسترده در کنار خدمات فروش در راستای جلب رضایت مشتریان خودروهای مونتاژی، بر عملکرد مطلوب آرین پارس موتور در این زمینه تاکید کرد و از استانداردسازی و افتتاح مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی کد ۲۸۰۱ قزوین در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
در افتتاح نمایندگی لاماری در شهر قزوین با مدیریت سجاد همتی و به وسعت ۴۰۰ متر مربع، محصول لاماری ایما به نمایش گذاشته شد.

این خودرو که تولید آن از سال ۱۴۰۱ در کارخانه آرین پارس موتور واقع در شهر خمین آغاز شده است، از یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد و توان تولید قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر را دارد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
محصول لاماری ایما هیبرید نیز به زودی در این نمایندگی به نمایش گذاشته می‌شود.
نمایندگی لاماری کد ۲۸۰۱ در منطقه بلوار حکیم شهر قزوین آماده خدمت‌رسانی به مشتریان برند لاماری در استان قزوین و همینطور استان‌های اطراف همچون زنجان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا