خودرو

شاسی‌بلند جدید دانگ فنگ رونمایی شد + عکس

برند آئولوس دانگ فنگ، اولین شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی خود را به نام L۷ معرفی کرد. این خودروی جدید در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی خواهد شد. دانگ فنگ آئولوس شاین مکس از جمله خودروهای این برند چینی است که توسط ایران خودرو به صورت وارداتی به بازار ایران می‌آید.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، در سه سال آینده، دانگ فنگ آئولوس قصد دارد ۳۰ خودروی جدید و ۱۴ وسیله نقلیه تجاری را برای دستیابی به هدف ۱۰۰٪ الکتریکی خود معرفی کند.

این خودروی جدید که به‌عنوان یک شاسی‌بلند جمع‌وجور شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۶۸۵/۱۹۰۵/۱۶۲۵ میلی‌متر، با فاصله بین دو محور ۲۷۷۵ میلی‌متر و وزن ۱۸۰۰ کیلوگرمی است.

عناصر طراحی قابل توجه عبارتند از طرح دو رنگ سقف و بدنه، دستگیره‌های درب مخفی، چراغ‌های جلوی باریک و جلوپنجره بسته، خروجی‌های مخفی اگزوز و چراغ ترمز سوم نصب شده در عقب.

با ورود به کابین خودرو، با فضای نارنجی رنگ با حداقل تعداد دکمه‌های فیزیکی روبه‌رو خواهید شد. صفحه نمایش مرکزی شناور بزرگ و فرمان D کات بیشترین جلب توجه را در این بخش دارند. در بالای صفحه نمایش مرکزی دو خروجی تهویه مطبوع وجود دارد.
نیروی تولیدی از سیستم پلاگین هیبریدی Mach Dongfeng، متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۱ اسب بخاری و یک موتور الکتریکی با قدرت ترکیبی ۳۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۱۵ نیوتن متری تامین می‌شود. باتری لیتیومی ۳۰.۳۲ کیلووات ساعتی آن که توسط CALB عرضه می‌شود، برد جامع ۱۵۰۰ کیلومتر و برد الکتریکی خالص ۲۰۵ کیلومتر را ارائه می‌کند.
قیمت این خودرو در حال حاضر مشخص نشده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا