خودرو

پیشرفته‌تر ولی ارزان‌تر از دنا پلاس اتوماتیک/ جدیدترین سدان چینی تمام برقی / عکس

در ۱۱ آوریل، کمپانی وولینگ مدل تماما برقی استارلایت خود را برای پیش فروش معرفی کرد. وولینگ استارلایت اواخر ماه جاری به طور رسمی در نمایشگاه خودرو پکن معرفی خواهد شد.
امیرمسعود عابدین: وولینگ استارلایت در دو نسخه با قیمت ۱۵,۱۰۰ دلار (معادل ۹۶۵ میلیون تومان) و ۱۶,۶۰۰ دلار (یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان) در دسترس است. جالب است بدانید که دنا پلاس توربو اتوماتیک در تیپ آپشنال و مدل ۱۴۰۳، با در نظر گرفتن امکانات و ویژگی‌هایی که در قیاس با وولینگ استارلایت دارد، این روزها بیش از یک میلیارد تومان قیمت می‌خورد.
از زمان عرضه نسخه پلاگین هیبریدی استارلایت در دسامبر ۲۰۲۳، فروش این خودرو به ۵۰۸۸۸ دستگاه رسیده است.

طراحی کلی خودرو همان ظاهر نسخه پلاگین هیبرید را ادامه می‌دهد، با این تفاوت که نمای جلویی طراحی بسته‌ای دارد و دیلایت به شکل L تغییر یافته‌ است. نمای جانبی و قسمت پشتی یکسان باقی می‌مانند. ضریب درگ آن ۰.۲۲۸Cd اعلام شده است.

نیروی تولیدی توسط یک موتور الکتریکی ۱۳۴ اسب بخاری تامین و با بسته‌های باتری لیتیومی ۴۱.۹ کیلووات ساعتی یا ۵۴.۳ کیلووات ساعتی جفت می‌شود. برد این باتری‌ها به ترتیب ۴۱۰ و ۵۱۰ کیلومتر اعلام شده است (براساس CLTC).

کابین خودرو به یک نمایشگر کیلومترشمار ۸.۸ اینچی، نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۰.۱ اینچی یا ۱۵.۶ اینچی و یک فرمان D کات مجهز شده است. صندلی راننده با قابلیت تنظیم الکترونیکی ۶ جهته، پورت‌های شارژ USB، ایزوفیکس، ۱۴ فضای ذخیره‌سازی در سراسر خودرو و همچنین یک صندوق عقب ۵۴۰ لیتری از جمله امکانات دیگر فضای داخلی استارلایت محسوب می‌شوند.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا