خودرو

کیا سراتو GT-line وارداتی کوشا خودرو در راه بازار ایران + عکس


پس از گذشت سال‌ها انتظار، سرانجام کیا سراتو نسل جدید با نسخه اسپرت GT-Line و پیشرانه ۲ لیتری، راهی بازار کشور شد. این سدان کره‌ای از طریق سامانه یکپارچه واردات خودرو به فروش رسید و شرایط عرضه آن برای مشتریان علاقه‌مند به خودروهای وارداتی اعلام شده است. حالا این خودرو در حال گذراندن مراحل فنی و قانونی جهت دریافت پلاک و حضور در بازار کشور است و در جدیدترین تصاویر اختصاصی خودروبانک این خودرو در مراکز قانونی دیده شده است.
براساس اطلاعات منتشر شده، قیمت پایه کیا سراتو GT-Line معادل ۲۱,۲۲۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال تعیین شده است. این رقم صرفاً شامل قیمت خودرو است و هزینه‌های دیگری همچون بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده و حمل نیز به آن اضافه خواهد شد.

کیا سراتو GT-Line مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی است که قادر به تولید حداکثر ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور است. انتقال نیرو در این خودرو از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد. سیستم تعلیق آن شامل مک‌فرسون در جلو و چندلولایی در عقب است.
مشخصات فنی ارائه شده برای کیا سراتو GT-Line تا حد زیادی قابل قبول به نظر می‌رسد و ظاهر اسپرت این سدان نیز انتظار می‌رود تقاضای بالایی را برای آن در بازار ایجاد کند. کابین این خودرو دارای طراحی ساده اما زیبایی است که سبک جدید طراحی کیا را به نمایش می‌گذارد.
همانند دیگر خودروهای وارداتی، به دلیل محدودیت‌های قیمتی واردات، امکانات کیا سراتو GT-Line نیز در حداقل ممکن ارائه می‌شود. با این حال، این خودرو مجهز به برخی امکانات ایمنی و رفاهی شامل ۲ کیسه هوا، فرمان برقی، سانروف، آینه‌های جمع‌شونده برقی، سنسور نور، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای، چراغ‌های ال‌ای‌دی، رینگ‌های ۱۷ اینچی، استارت با ریموت و دریچه تهویه عقب است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا