خودرو

فروش فوری محصولات سایپا ویژه عید فطر + جدول قیمت

اقتصادنیوز : شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو اعلام شد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو به شرح ذیل در سامانه گروه خودروسازی سایپا اجرایی خواهد شد.

تاریخ و نحوه ثبت نام: متقاضیان از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ تا تکمیل ظرفیت می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند . لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرسها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.
مشتریان می توانند قبل از تاریخ فوق به سایت مراجعه و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. شرایط عمومی بخشنامه : ۱ – محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد ) . ۲ – حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند. ۳ – امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد. ۴ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد. ۵ – ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا