خودرو

این خودروی آلمانی ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران/ عکس

نمونه‌های اولیه کراس اوور جدید آلمانی، به ایران وارد شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فولکس واگن تی راک در کارخانه های پرتغال و چین (FAW-VW) تولید می شود و نسخه Cabriolet (دو در با سقف جمع شونده) آن تنها در کارخانه آلمان به تولید می رسد. احتمالاً ماموت خودرو مانند ID.۴ فولکس واگن تی راک را از کارخانه چین به ایران می آورد.
این کراس اوور جدید فولکس واگن به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TSI با پاشش سوخت مستقیم مجهز است. توان خروجی این پیشرانه ۱۵۸ اسب بخار با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر است. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه DSG هم توان را به چرخ های جلوی فولکس واگن T-ROC می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این کراس اوور آلمانی و جدید ۹.۴ ثانیه اعلام شده است.

ماموت خودرو می خواهد تا نمونه ای به نسبت کامل از کراس اوور جدید فولکس واگن را به بازار ایران عرضه کند. برای همین در کاتالوگ اولیه T-ROC آمده است که این خودرو به شش کیسه هوا، رادار تابلو خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، دنده پشت فرمان، گرمکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، سقف پانوراما، فناوری LED چراغ ها، درِ صندوق عقب برقی، نور پردازی کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، سیستم صوتی بیتس، سنسور نور، سنسور باران، شارژر بیسیم تلفن همراه، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار خط خوان، اتوپارک و… مجهز است.

گفته می شود که بزودی فولکس واگن تی راک به عنوان محصول جدید بازار خودروی ایران با قیمتی در محدوده ۲.۵ تا ۳ میلیارد تومان در سامانه وارداتی‌ها به فروش می‌رسد.
۲۲۷۲۲۷

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا