خودرو

نمایش چشم انداز سبز صنعت خودرو توسط چری

عصر خودرو- نمایشگاه بین المللی خودرو پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از ۶ تا ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود که استراتژی‌های توسعه، فناوری‌ها و مدل‌های جدید برند چری در سطح جهانی رونمایی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این رویداد با موضوع “انرژی جدید، محیط زیست جدید، عصر جدید” برگزار می‌شود که تاکید بسیاری بر انقلاب سبز صنعت حمل‌و‌نقل دارد که طی سالیان گذشته با رشد فزاینده‌ای بازار خودرو را دست‌خوش تغییرات بسیاری قرار داده است. این موضوع نه تنها نوآوری مداوم چری در فناوری انرژی‌های نو را در بر می‌گیرد، بلکه چشم‌اندازی عمیق برای روند توسعه آینده صنعت خودرو ارائه می‌دهد.
فروش جهانی خودروهای انرژی نو در سال ۲۰۲۳ به ۱۴.۶۵۳ میلیون دستگاه افزایش یافت که رشد قابل توجه سالانه ۳۵.۴ درصدی را نشان می‌دهد و  از طرفی پیش‌بینی‌ها تا سال ۲۰۲۴ حکایت از فروش جهانی بیش ۱۸ میلیون دستگاه دارد و نرخ پذیرش جهانی خودروهای انرژی نو به ۴۶ درصد خواهد رسید.
چری پیشگام عصر جدید صنعت خودرو
چری به عنوان یکی از پیشگامان عصر جدید صنعت خودرو، بیش از یک دهه پیش مسیر خودروهای انرژی نو را آغاز کرد و به طور مستقل پیشرانه‌ها و گیربکس‌های هیبریدی با عملکرد فوق‌العاده را همراه با توسعه مدل‌های هیبریدی و الکتریکی تولید کرده است.
برند چری به طور مداوم موقعیت استراتژیک خود را در بخش انرژی نو تقویت می‌کند و جذابیت و پیچیدگی تولید هوشمند خودروهای چینی را در مقیاس جهانی برجسته می‌کند.

نمایش چشم اندازهای آینده اکوسیستم سبز چری  با QPower
چری با معماری QPower به مصرف انرژی کمتر و کارایی بهتر دست یافته است که چشم‌انداز این برند برای ساخت یک اکوسیستم سبز را در آینده نشان می‌دهد و نه تنها در صنعت خودروسازی چین پیشتاز است، بلکه دارای مزایای قابل توجهی در صنعت خودروسازی جهانی است. QPower معماری جامع سطح ۴.۰ چری است که نقطه اوج انباشتگی و پیشرفتهای چری در ۲۶ سال گذشته را نمایان می‌کند. QPower انواع خودروهای بنزینی، برقی و پلاگین هیبرید را با مزایای انرژی مانند “قوی و سریع”، “کارآمد و سبز” و “پرانرژی و هوشمند” پوشش می‌دهد و تجربه رانندگی کارآمدتر، سازگار با محیط زیست و پیشرفته را وعده می‌دهد.
بازتعریف استانداردهای فناوری هیبریدی
فناوری هیبریدی در حوزه انرژی نو با پیشرانه‌های دوگانه سوز و الکتریکی نوآورانه، برد رانندگی گسترده و بهره‌وری انرژی بی نظیر مشخص می‌شود.
پیشرفت‌های چری در فناوری انرژی جدید نه تنها عملکردی قوی ارائه می‌کند، بلکه بر مهارت فنی عمیق آن در ایمنی نیز تأکید می‌کند. برای ارتقای بیشتر استانداردهای ایمنی، چری یک آزمایشگاه تصادفات خودرویی پیشرفته ایجاد کرده است که چهار آزمایشگاه کاربردی را در خود جای داده است که به تصادفات کامل خودرو، ضربات شبیه سازی شده، حفاظت از عابر پیاده و ارزیابی اجزای ایمنی اختصاص دارد.
این آزمایشگاه مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات تست تصادف وارداتی از کشورهای پیشرو مانند آلمان، اسپانیا، فرانسه و آمریکا، استانداردهای تایید “شش آژانس بزرگ جهانی تست تصادف” را دارد.
علاوه بر این، خودروهای چری تحت آزمایش و ارزیابی دقیق در سناریوهای تصادف قرار می‌گیرند و به طور مداوم ساختار بدنه خودرو و پیکربندی‌های ایمنی را بهینه می‌کنند تا حداکثر ایمنی سرنشینان را در صورت تصادف تضمین کنند.

“انرژی نو” نه تنها تمرکز خودروهای چری را نشان می‌دهد، بلکه یک چشم‌انداز مشترک برای آینده در سراسر صنعت خودروسازی جهانی است. همانطور که ما منتظر نمایشگاه بینالمللی خودرو پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان در اردیبهشت هستیم، مشتاقانه منتظر کشف شگفتی‌های هیجان‌انگیز بیشتری از خط تولید چری هستیم.
چری با حرکت رو به جلو، متعهد به افزایش سرمایه‌گذاری‌های تحقیق و توسعه، هدایت نوآوری مستمر و ارائه طیف وسیعی از وسایل نقلیه با کیفیت بالا، سازگار با محیط زیست و انرژی نو به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان است.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا