خودرو

شناسایی و پلمب دفاتر خرید و فروش غیر مجاز خودرو

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، گفت: اقداماتی برای شناسایی دفاتر غیرمجاز خرید و فروش خودرو آغاز شده که …
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، گفت: اقداماتی برای شناسایی دفاتر غیرمجاز خرید و فروش خودرو آغاز شده که در صورت شناسایی این واحدها پلمب می شوند.
اسد کرمی در گفت و گو با فارس در خصوص دفاتر غیر مجاز خرید و فروش خودرو، گفت: با توجه به فعالیت غیر مجاز دفاتر خرید و فروش خودرو و کلاهبرداری هایی که توسط برخی  دارندگان این دفاتر انجام می شود مردم برای خرید و فروش خودرو و برای اینکه به دام این کلاهبرداران گرفتار نشوند حتما به واحدهای مجاز دارنده پروانه کسب مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: خرید و فروش خودرو باید در واحدهای صنفی مجاز دارای پروانه کسب و دارای نمایشگاه انجام شود لذا کلاهبرداری ها معمولا در دفاتری که در برخی از نقاط شهر و در طبقات پاساژها فعالیت می کنند و نمایشگاهی نیز برای عرضه خودرو ندارند صورت میگیرد و مراجعه کنندگان به این واحدها با مشکل مواجه می شوند.

وی افزود: دارندگان این دفاتر در فضای مجازی آگهی فروش می دهند و مشتری را جذب می کنند سپس در این دفاتر غیر مجاز مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت می کنند.  اما مشتری در مراجعات بعدی  با عدم حضور آن فرد که خود را نمایشگاه دار معرفی کرده  مواجه می شوند و‌کسی هم پاسخگو نیست.

وی بیان : پلیس فتا اقداماتی را برای شناسایی این افراد در فضای مجازی انجام داده و اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو نیز با همکاری نیروی انتظامی اقداماتی را برای شناسایی این واحدها و دفاتر غیر مجاز انجام داده است.

اسدی اظهار داشت: شناسایی این دفاتر زمان بر است لذا منطقه به منطقه این واحدها را شناسایی و در صورتی که فعالیت آنها منعی نداشته باشد و اعتبار لازم را داشته باشند به آنها مجوز برای ادامه فعالیت داده می شود در غیر اینصورت آن واحد را پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می کنیم.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو، اظهار داشت: مردم جهت اطلاع از واحدهای صنفی مجاز می توانند با اتحادیه تماس بگیرند ضمن اینکه بزودی فهرست  واحدهای مجاز نمایشگاه های خودرو تهیه و بر روی سایت اتحادیه بار گذاری می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا