خودرو

آغاز فروش اقساطی تاکسی های برقی کرمان موتور+ جزییات

طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی برقی کرمان موتور آغاز شد.
به گزار اقتصاد آنلاین در طرح اعلام شده از سوی کرمان موتور، قیمت قطعی خودرو یک‌ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده اما کرمان موتور تخفیف ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است.
مبلغ پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان شامل آورده راننده و مبلغ اسقاط خودرو و تسهیلات کرمان موتور ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، صندوق کارآفرینی امید نیز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این طرح اختصاص داده است.
مشخصات فنی کی ام سی J7 EV
کی ام سی جی ۷ برقی یک سدان موتور جلو است که برای به حرکت درآوردن خود به یک پیشرانه برقی به همراه پک باتری ۵۰.۱ کیلوواتی وابسته است. حداکثر قدرت موتور جک جی ۷ برقی چیزی نزدیک به ۱۴۲ کیلووات است که در این میان ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور توسط این پیشرانه به سوی چرخ‌ها ارسال خواهد شد. نتیجه به‌کارگیری این موتور و باتری روی اتاق کی ام سی جی ۷، به وجود آمدن شتاب صفر تا صد ۷.۶ ثانیه است.
این میزان شتاب در عمل و تحت شرایط استاندارد قابل دسترس بوده و نسبت به نسخه بنزینی چیزی حدود ۲ تا ۳ ثانیه سریع‌تر است که می‌تواند یک رانندگی همراه با هیجان و افزایش ترشح آدرنالین در سرنشینان را به دنبال داشته باشد. به‌ویژه که شتاب صفر تا ۵۰ این ماشین برقی تنها برابر ۳.۵ ثانیه است درمجموع خودرویی چالاک محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا