خودرو

بازدید رئیس دادگستری شهرستان بم از پارکینگ مدیران خودرو

رکنا اقتصادی: رئیس دادگستری شهرستان بم گفت: در بازدید از شرکت مدیران خودرو مشخص شد بخشی از خودروسازی که دچار آبگرفتگی شده مربوط به قسمت قطعه و بدنه سازی شرکت است که فقط آستر خورده اند.
به گزارش رکنا، در پی بارندگی‌های اخیر در کشور، برخی از استان‌ها از جمله کرمان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند. بعد از وقوع سیل در استان کرمان، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد پارکینگ شرکت خودروسازی مدیران خودرو دچار آبگرفتگی شده است.
در همین راستا سلمان اعظمی ساردو رئیس دادگستری شهرستان بم به همراه مسئولان قضایی این شهرستان از پارکینگ این شرکت بازدید کردند.
رئیس دادگستری شهرستان بم در رابطه با جزئیات بازدید از شرکت مدیران خودرو اظهار کرد: براساس بازدید میدانی و پیگیری‌های انجام شده از مدیران این شرکت، مشخص شد بخشی از خودروسازی که دچار آبگرفتگی شده مربوط به قسمت قطعه و بدنه سازی شرکت است.
وی افزود: در بخش قطعه‌سازی این شرکت قطعات خام نگهداری می‌شود که به تازگی آستر خورده‌اند و بعد از این مرحله، بدنه خودرو‌ها رنگ می‌شود.
رئیس کل دادگستری شهرستان بم گفت: طبق اعلام مدیران شرکت بدنه خودرو‌هایی که در گل‌ولای گیر کرده‌اند، بدنه خودرو هستند که فقط آستر خورده اند که پس از شست و شو و تمیز شدن، رنگ‌کاری و در نهایت نصب می‌شوند.
در این بازدید رئیس کل دادگستری شهرستان بم دستور صادر کرد تا نظارت بر اجرای استاندار‌های لازم درخصوص قطعات این شرکت اعمال شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا